top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תמיטל כהן

איך מכינים קרם גוף אמיתי


הכנת קרם גוף של הקופסא מסיבה מטריפה במנהטן


כדי להכין קרם גוף עם מים ושמן נזדקק לערבוב ביחס של: 70 אחוז מים ו 30 אחוז שמן


תוכלו לרכוש את כל החומרים בקופסאות החגיגה של בטון סטורי



1. שלב המים: - 700 גרם מים מזוקקים מעורבבים עם 70 גרם גליצרין


2. שלב השמן: - 300 גרם בסך הכל של שמני נשא (למשל, שמן שקדים, שמן חוחובה, שמן קוקוס, חמאת שיאה) מערבבים מס שמנים יחד חוחובה, קוקוס, שקדים, חמאת שיאה, חמאת קקאו. סהכ כולם יחד צריכים לשקול 300 גרם.

אם רוצים מרקם עבה מוסיפים יותר חמאות ואם רוצים קרם יותר נוזלי משתמשים ביותר שמנים


3. מרכיבים נוספים:

50 גרם אמולספייר ווקס מתאים לקרם גוף

15 כפיות שעוות דבורים

שמנים אתריים, הוסיפו טיפות ריח לפי מידת הריח האהובה עליכם.

10 גרם חומצה סטארית

3 גרם חומר משמר טבעי

ויטמין e


את כל המרכיבים של שלב 2 מערבבים עם שלב 3


להלן מדריך שלב אחר שלב להכנת התחליב:


1. הכן את סביבת העבודה שלך: נקה וחטא את כל הכלים, המיכלים ומשטחי העבודה כדי להבטיח היגיינה.


2. במיכל עמיד בחום או בדוד כפול משלבים את שמני הנשא והשעווה מתחלבת משלב השמן. מחממים בעדינות עד שהשעווה נמסה, ומערבבים מדי פעם כדי לערבב אותם יחד.


3. במיכל נפרד עמיד בחום, מחממים את מרכיבי שלב המים (מים מזוקקים או הידרוסול פרחוני, גליצרין וחומרים מרככים מסיסים בהידרו) עד שהם מגיעים לטמפרטורה דומה לשלב השמן.


4. לאחר ששני השלבים מחוממים ומתערבבים היטב, יוצקים באיטיות את שלב המים לשלב השמן תוך כדי ערבוב מתמשך. מערבבים היטב כדי להבטיח אמולסיפיקציה נכונה ורק אז מוסיפים את החומר המשמר.


5. לאחר האמולסיה ממשיכים לערבב את התערובת בזמן שהיא מתקררת. אתה יכול להשתמש במיקסר ידני או בבלנדר מוט כדי להאיץ את התהליך ולהשיג עקביות חלקה.


6. לאחר שהתערובת מגיעה לטמפרטורת החדר, הוסיפו כל מרכיב אופציונלי כמו שמנים אתריים או שמני ריח לריח, ושמן ויטמין E כנוגד חמצון. מערבבים היטב כדי לשלב אותם בצורה אחידה.


7. בדקו את ה-pH של התחליב באמצעות רצועות pH או מד pH. התאם את ה-pH במידת הצורך על ידי הוספת כמה טיפות של חומצת לימון או תמיסת נתרן הידרוקסיד.


8. לבסוף, העבירו את התחליב לתוך מיכלים נקיים ומעוקרים. השתמש במיכלים בצבע כהה או אטום כדי להגן על התחליב מפני חשיפה לאור, שעלולה לבזות את החומרים. זכור לסמן את קרם הגוף הביתי שלך עם תאריך ההכנה ורשימת המרכיבים בהם נעשה שימוש. אחסן אותו במקום קריר ויבש והשתמש בו תוך מספר חודשים.


הסיבה שמוסיפים חומר משמר הוא מאחר והקרם עם תוספת מים...מה שעשוי להעלות עובש. אם רוצים שקרם הגוף ישאר לטווח ארוך..מומלץ להוסיף מהחומר המשמר..הוא טבעי.



16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page